قیمت خرید و فروش پودر دی بیوتین D Biotin ویتامین H ویتامین B7 چیست

واردات و آنالیز پودر دی بیوتین D Biotin

در واقع 8 نوع بیوتین VB7 وجود دارد. اما فقط دی بیوتین در غذا وجود دارد، طبیعی است. فقط این “دی بیوتین” ثابت شده است که قابلیت های کامل ویتامین را دارد. به همین دلیل است که بهترین روش تغذیه و جذب مکمل باید از غذاهای طبیعی باشد تا داروها یا داروها. D-بیوتین (ویتامین H، ویتامین B7) از کمبود بیوتین ناشی از مشکلات و بیماری ها مانند کاهش وزن سریع جلوگیری می کند و آن را درمان می کند. همچنین باعث ضخیم شدن مو، ناخن، پوست و غیره می شود.
کمبود بیوتین ممکن است با خشکی پوست، ریزش مو، آسیب عصبی، حتی کرک به پایان برسد.
منابع غذایی دی بیوتین (ویتامین H، ویتامین B7): جگر حیوانات، تخم مرغ، ماهی قزل آلا و غیره.
D Biotin ماده خام API یک ویتامین B-کمپلکس محلول در آب است، آنزیمی که در مقادیر بسیار کمی در هر سلول زنده وجود دارد. دی بیوتین عمدتاً به پروتئین ها یا پلی پپتیدها متصل می شود و در کبد، کلیه، پانکراس، مخمر و شیر به وفور یافت می شود.

آنالیز و واردات و قیمت خرید و فروش عمده پودر دی بیوتین D Biotin ویتامین H ویتامین B7 گرید دارویی و خوراکی چیست

شرح:

دی بیوتین از یک حلقه یورئیدو ترکیب شده با یک حلقه تتراهیدروتیوفن تشکیل شده است. یک جایگزین اسید والریک به یکی از اتم های کربن حلقه تتراهیدروتیوفن متصل است. بیوتین در رشد سلولی، تولید اسیدهای چرب، متابولیسم چربی ها و اسیدهای آمینه استفاده می شود. API ماده خام بیوتین نقش مهمی در چرخه کرب ایفا می کند، که فرآیندی است که در آن انرژی از غذا آزاد می شود. دی بیوتین نه تنها به تبدیل های شیمیایی متابولیک مختلف کمک می کند، بلکه در انتقال دی اکسید کربن نیز نقش دارد.
علاوه بر این، بیوتین همچنین برای حفظ سطح قند خون ثابت مفید است. بیوتین دارویی است که پزشک برای بهبود وضعیت مو و ناخن پیشنهاد کرده است. دی بیوتین در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی برای مو و پوست یافت می شود.
کمبود بیوتین منجر به خشکی پوست، عفونت‌های قارچی، بثورات، موهای شکننده، ریزش مو و غیره می‌شود. اگر کمبود بیوتین درمان نشود، علائم عصبی مانند افسردگی خفیف، خواب‌آلودگی، تغییر وضعیت روانی، دردهای عضلانی عمومی و غیره ایجاد می‌شود.
درمان کمبود بیوتین بسیار ساده است. فقط کمی بیوتین بخور کمبود بیوتین در نوزادان باعث درماتیت سبورئیک یا “کلاه گهواره” می شود. در واقع کمبود بیوتین در بزرگسالان نادر است. اما به محض وقوع، مشکلات ناخواسته زیادی را به همراه خواهد داشت.

آنالیز و واردات و قیمت خرید و فروش عمده پودر دی بیوتین D Biotin ویتامین H ویتامین B7 گرید دارویی و خوراکی چیست

مکانیسم اثر دی بیوتین:

بیوتین ماده مهمی است که بر عملکرد طبیعی آنزیم هایی که واحدهای کربوکسیل را انتقال می دهند و دی اکسید کربن را تثبیت می کنند، تأثیر می گذارد. مواد خام دی بیوتین همچنین در بسیاری از عملکردهای متابولیک طبیعی از جمله گلوکونئوژنز، بیوسنتز اسیدهای چرب، متابولیسم پروپیونات و غیره مورد نیاز است.

ظاهر و فرمول مولکولی

D-Biotin یا Vitamin H ظاهری پودر کریستالی سفید یا مایل به سفید دارد. فرمول مولکولی آن C10H16N2O3S است.
حلالیت و نقطه ذوب
حلالیت دی بیوتین در آب حدود 50 میلی گرم در میلی لیتر در دمای اتاق است. همچنین در الکل محلول است، اما در اتر و کلروفرم نامحلول است. دی بیوتین دارای نقطه ذوب حدود 231-233 درجه سانتیگراد است.

توضیحات و تراکم
D-Biotin یا ویتامین Vitamin Hپودری پایدار، بی بو و بی مزه است. تحت تأثیر گرما، نور یا هوا قرار نمی گیرد. چگالی آن در حدود 1.29 گرم بر سانتی متر مکعب است.
مشخصات
D-Biotin یا ویتامین Vitamin H یک ترکیب همه کاره است که چندین فواید سلامتی دارد. برای رشد و نمو بدن ضروری است و در درجه اول به عنوان یک مکمل غذایی استفاده می شود. همچنین در صنایع آرایشی و بهداشتی و دارویی از جمله موارد دیگر استفاده می شود.

آنالیز و واردات و قیمت خرید و فروش عمده پودر دی بیوتین D Biotin ویتامین H ویتامین B7 گرید دارویی و خوراکی چیست

برنامه های کاربردی

D-Biotin یا Vitamin H کاربردهای متفاوتی دارد. به عنوان یک مکمل غذایی برای پیشگیری و درمان کمبود بیوتین استفاده می شود. همچنین در صنایع آرایشی و بهداشتی برای بهبود سلامت پوست، مو و ناخن استفاده می شود. D-Biotin همچنین در صنعت داروسازی به عنوان یک جزء در فرمولاسیون داروهای مختلف برای درمان چندین بیماری استفاده می شود.
بسته بندی و حمل و نقل
D-Biotin یا Vitamin H در یک ظرف در بسته بسته بندی می شود و باید در جای خشک و خنک نگهداری شود. محصول باید با احتیاط کار شود تا به ظرف آسیب نرسد. می توان آن را از طریق هوا یا از طریق دریا حمل کرد.
رویه های ساخت
D-Biotin یا ویتامین Vitamin Hرا می توان به صورت شیمیایی یا طبیعی سنتز کرد. منابع طبیعی دی بیوتین تخم مرغ، آجیل و ماهی است. برای تولید تجاری، D-Biotin معمولاً از طریق سنتز شیمیایی تولید می شود.

آنالیز و واردات و قیمت خرید و فروش عمده پودر دی بیوتین D Biotin ویتامین H ویتامین B7 گرید دارویی و خوراکی چیست

نتیجه

D-Biotin یا ویتامین Vitamin H یک ماده مغذی حیاتی برای بدن انسان است و فواید سلامتی متفاوتی دارد. این در درجه اول به عنوان یک مکمل غذایی برای پیشگیری و درمان کمبود بیوتین استفاده می شود. دی بیوتین به دلیل خواص مفیدی که دارد در صنایع آرایشی و بهداشتی و دارویی نیز استفاده می شود. این ترکیب را می توان به صورت شیمیایی سنتز کرد یا از طریق یک منبع طبیعی به دست آورد. برای اطمینان از آسیب نرسیدن به محصول، در هنگام حمل و نقل و نگهداری باید با احتیاط رفتار کنید.(ویکیپدیا)

آنالیز و واردات و قیمت خرید و فروش عمده پودر دی بیوتین D Biotin ویتامین H ویتامین B7 گرید دارویی و خوراکی چیست

محصولات دیگر:
  1. گلوکزامین
  2. کندرویتین سولفات سدیم
  3. میواینوزیتول
  4. سیکلوپنتاسیلوکسان
  5. آلفا لیپوییک اسید
  6. کلیمبازول
  7. ویتامین k2
  8. ال گلوتاتیون
  9. کورکومین
  10. پروپیونیک اسید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر دی بیوتین D Biotin”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *